Мэдээлэл

06 Apr 2020

2019 онд нисэх онгоцны буудлын үйлчилгээнд нэвтэрсэн 10 шинэ санаа

Image

 

1. Туслах Роботууд

Нисэх буудлын хамгийн сонирхолтой шинэ санаануудын нэг бол туслах роботын үйлчилгээ юм. Гайхалтай жишээ бол Солонгосын Инчоны нисэх онгоцны буудлын робот AIRSTAR юм. Инчоны нисэх онгоцны буудалд энэ нь анхны бүрэн ажиллагаатай нисэх онгоцны буудлын туслах робот бөгөөд зорчигчдыг терминал руу чиглүүлж, хүрэх газраа очиход нь туслах, мөн асуултанд хариулах зорилготой юм. Зорчигчид AIRSTAR роботуудыг ирэх, явах, цүнх цуглуулах, шалгах цэгүүдээр хайж олох болно.Робот нь нисэх онгоцны буудлын үйлчлүүлэгчдийг   чиглүүлэхдээ дуу таних, хиймэл оюун ухаан, орон зайн мэдлэг зэргийг хослуулан ашигладаг. Зорчигч алдсан эсвэл төөрөлдсөн тохиолдолд тэд олон хэл бүхий роботтой харилцан яриа үүсгэх эсвэл мэдрэгчтэй дэлгэц ашиглан мэдээлэл авах боломжтой.

2. Биометр

Зорчигчид  паспорт, билет  бусад бичиг баримтгүйгээр нэвтрэх энэ бол биометрийн эцсийн зорилго бөгөөд дэлхийн олон байгууламжид туршиж үзсэн гайхалтай нисэх онгоцны буудлын инноваци юм.

Жишээлбэл, Лондонгийн Хитроу нисэх онгоцны буудал дээр зорчигчид паспорт, билет эсвэл бусад бичиг баримтаа танилцуулахгүйгээр нэвтрэх боломжийг олгодог, таних үйлчилгээг  нь ашиглан шүүх ажиллагаа ч явуулж байна.

3. Дуут шалгах

Нисэх онгоцны буудлын хамгийн шинэлэг чиг хандлагын нэг бол Alexa Alexa зэрэг түгээмэл дуу хоолойн туслах хэрэгслийг ашиглах явдал юм.Энэ нь олон тооны агаарын тээврийн компаниудтай хамтран ажиллаж, зорчигчдод дуут командын тусламжтайгаар нэвтрэх боломжийг олгох явдал юм.

Зорчигчид дуут туслахаасаа нислэгийн талаарх мэдээлэл, статус, дугаар болон бусад мэдээллийг асууж, бүртгүүлэх үйл явцыг дуусгасан гэж хэлж болно.

4.Терминал дээр хоол хүнс хүргэх

Терминал дотор хоол хүнс хүргэх Нисэх онгоцны буудлууд улам олон зорчигчтой болохын хэрээр ресторанууд нэмэгдэж, эрэлтийг нэмэгдүүлдэг. Тиймээс Дубайн нисэх онгоцны буудал нь Deliveroo апп-аар дамжуулан терминал дотор хоол хүнс хүргэх туршилтыг анх удаа хийсэн юм. Энэ бол үнэхээр шинэ технологийг бүрдүүлдэг өвөрмөц нисэх буудлын нэг  юм. Зорчигчид одоо хоол хүнсээ  хаалган дээрээ эсвэл өөр хүлээлгийн газарт авчирч болох тул зоогийн газар  хайж ,суух газар хайх шаардлагагүй болно.

5.Виртуал бодит байдал

Нисэх онгоцны буудал дээр хүлээх нь уйтгартай  ялангуяа нислэг хойшлогдох  үед. Энэ нь олон нисэх онгоцны буудлууд болон нисэх онгоцны компаниуд амралтын өрөө, аялагчдадVR туршлагыг санал болгож эхэлсэнтэй холбоотой юм. VR тоглоом, кино нь зорчигчдын зугаатай байлгаад зогсохгүй орлого олох боломжит шинэ урсгалыг танилцуулж байна.

6. Дахин ашиглах боломжтой тээшний хаягууд

Хэрэв та байнга нисдэг бол ачаа тээшээ хаяглахаар дараалалд оруулах нь бухимдал төрүүлдэг. Энэ нь ViewTag гэх нисэх онгоцны буудлын технологийн бүтээгдэхүүн туслах болно. Зорчигч нь тээшин дээ  хавсаргасан дахин ашиглах шошгыг худалдаж аваад, шалгах бүх мэдээллийг өгдөг. Үүнийг шошгонд илгээж, дэлгэц дээр гарч ирнэ.Энэ нь зорчигчдыг цаасан шошго авахын тулд дараалалд орох шаардлагагүй гэсэн үг юм. Харин оронд нь тусдаа ширээнд ачааг нь ачаалж, уут хаях ажиллагааг хэдэн минут биш харин хэдэн секундийн дотор хийж гүйцэтгэдэг гэсэн үг юм.

7. Ногоон нисэх онгоцны буудлууд

Цаг уурын өөрчлөлтийн асуудалд дэлхийн өнцөг булан бүр дэх нисэх онгоцны буудлууд үл хөдлөх хөрөнгөө илүү үр ашигтай буюу нүүрстөрөгчийн саармаг болгох чиглэлээр санаачилга гаргаж байна. Сан Диего нисэх онгоцны буудал дэд бүтцийг шинэчлэх санаачлага бүхий Green Build санаачилгатайгаар энд тэргүүлж байна. Нисэх онгоцны буудал нь эрчим хүчийг илүү үр ашигтайгаар ашиглахаас гадна  олон тооны нарны хавтанг суурилуулсан болно.

8. Chatbotsхиймэл оюун ухаан

Chatbots н нисэх буудлын технологийн хамгийн түгээмэл чиг хандлагын нэг юм. Жишээлбэл, Лондонгийн Гатвик нисэх онгоцны буудал нь Facebook-ийн Gail нэртэй чатыг хөгжүүлсэн бөгөөд энэ нь нислэгийн цагийн хуваарийн  талаарх асуултууд, амралтын өрөө, угаалгын өрөө эсвэл кафены чиглэлийг зааж, нислэгийн статусын талаар хэрэглэгчдэд мэдэгдэх болно.

9. Дижитал чиглэлийн самбар

Энэхүү самбар нь уламжлалт чиглэлийн тэмдгээс илүү мэдээлэл агуулсан бөгөөд мэдээллийг зургаан хэлээр (Чех, Англи, Хятад, Орос, Араб, Солонгос) үзүүлэх болно. Прага хотын нисэх онгоцны буудал дижитал тэмдэг ашиглах замаар энэ асуудлыг шийдвэрлэхийг зорьж байна.Үүнээс гадна, тэдгээр нь нислэгийн зорчигчдын бүрэлдэхүүнээс хамааран мэдээллийг харгалзан үзэх болно. Жишээлбэл нислэг Москва руу чиглэж байгаа бол үзүүлсэн мэдээллийг голчлон орос хэл дээр бичнэ. Энэ нь Чех эсвэл Англи хэлэнд тийм ч сайн биш зорчигчид тусалж чаддаг гэсэн үг юм.

10. Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүний ​​хувийн тусламж

Нисэх онгоцны буудлууд нь хөдөлгөөн, хараа, сонсголын бэрхшээлтэй хүмүүст хэцүү орчин болдог. Аз болоход, нисэх онгоцны буудлын технологийн чиг хандлага нь энэ асуудлыг шийдэхийн тулд улам бүр өргөжиж  програмуудын давуу талыг ашиглах явдал юм. Aira програмын хувьд хараагүй хүмүүст зориулагдсан, нисэх онгоцны буудлаар бие даан явахад нь туслах аппликешн юм . Аппликешн нь тэднийг хаалган дээр хүргэхээс гадна зоогийн газарт хүргэж, цэсийг унших боломжтой.

2019 онд хийсэн  нисэх онгоцны буудлын инновацийн 10 шинэ санааг харуулснаар хамгийн сүүлийн үеийн технологи нь аялагч жуулчдадилүү сайн  тусалдаг төдийгүй нисэх онгоцны буудлуудын  зардлыг бууруулахад тусалдаг.

Бидний тухай

“Хөшигийн хөндийн нисэх онгоцны буудал” Төрийн өмчит хязгаарлагдмал хариуцлагатай компанийн зорилго нь шинэ нисэх буудлын менежмент хэрэгжүүлэх хамтарсан компанийн 49 хувийг эзэмших, хяналтыг хэрэгжүүлэн ажиллах

Холбоо барих

Монгол Улс, Сүхбаатар дүүрэг, 8-р хороо, Их эзэн чингис хааны нэрэмжит талбай гудамж, Сити тауэр, 8 давхар, 801 тоот

Архив, бичиг хэргийн ажилтан-75114323
"Чингис хаан" олон улсын нисэх буудлын лавлах-19001980